آیا تا به حال به صفحه نتایج دوم یا سوم رفته اید؟ احتمالاً نه و اگر بله، نه آنقدرها. این نشان می دهد که چرا سئو مهم است. بهینه سازی صفحات شما برای موتورهای جستجو به رتبه بندی کلی جستجوی شما کمک می کند. هدف شما این است که در صفحه اول (حتی بهتر: در چند لیست اول) جستجویی باشید که مشتریان شما انجام می دهند تا شاهد افزایش ترافیک سایت خود باشید.
برای درک اینکه سئو چیست، لازم است بدانید موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و دیگران چگونه کار می کنند. چگونه رتبه بندی جستجوی خود را تعیین می کنند؟ تصور کنید، تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که موضوعات مشابهی را پوشش می دهند.
موتور جستجویی مانند گوگل، صفحات وب را نمایه می کند (اگر غیر از این تعیین نشده باشد) – آن را به عنوان یکی از آن دفترچه های تلفن قدیمی و زرد، فقط در قالب دیجیتال تصور کنید.
هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، ربات های موتور جستجو وب سایت شما را می خزند تا اطلاعاتی که در آن وجود دارد را درک کنند و بر اساس آن آن را فهرست بندی می کنند تا در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شود. ربات های موتورهای جستجو اکنون قادر به درک اطلاعات متنی (متن، ساختار و محتوای غیر متنی) در وب سایت و فهرست شما بر اساس عوامل مختلف مانند ارتباط و اعتبار هستند.
اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو مطرح می شود. سئو به فرآیند بهتر کردن سایت شما برای موتورهای جستجو اشاره دارد. این در مورد بهینه سازی وب سایت ها است به طوری که موتورهای جستجو ارزش ارتباط را درک کرده و بر اساس آن در جستجو رتبه بندی می کنند.
شما می توانید با بهینه سازی وب سایت خود برای سئو، کلمات کلیدی کارآمد را برای رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو شناسایی کنید.
بهینه سازی وب سایت شما نه تنها ترافیک را افزایش می دهد، بلکه به تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ و مشتری نیز کمک می کند.
وقتی وب سایت خود را بهینه میکنید، تجربه کاربر و تبدیل آن از طریق تاکتیکهای بهینهسازی افزایش عملکرد وبسایت بهبود مییابد.
بدون شک فروش بیشتر معادل درآمد بیشتر شرکت شماست و با بهینه سازی سئو شما می توانید فروش خود را چند برابر کنید.
هیچ چیز بیشتر مهم نیست سئو عالی = ترافیک مرتبط = نرخ تبدیل بالاتر.
بهینه سازی وب سایت شما برای سرعت می تواند به بهبود رتبه گوگل شما کمک کند و کاربر گریز نباشد.