طراحی سایت
طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح گسترده است که حوزه های مختلفی از SEO گرفته تا نوشتن وبلاگ و کانال های توزیع تا بودجه را پوشش می دهد. در این راهنما، ما به شما کمک می‌کنیم تا ستون‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال را درک کنید.

بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟

دیجیتال مارکتینگ از طیف وسیعی از استراتژی‌ها برای دستیابی به مشتریان استفاده می‌کند، خواه هدف آنها وسوسه کردن آنها برای خرید، افزایش آگاهی از برندشان یا تعامل ساده با برند شما باشد. دیجیتال مارکتینگ مدرن شامل سیستم گسترده ای از کانال ها می شود، از جمله:

بازاریابی محتوا

بازاریابی وب سایت

تبلیغات PPC

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

با اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال همه‌کانالی، بازاریابان می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را در مورد رفتارهای مخاطبان هدف جمع‌آوری کنند و در عین حال راه را به روی روش‌های جدید تعامل با مشتری باز کنند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند انتظار افزایش در حفظ را داشته باشند. طبق گزارش Invesp، شرکت‌هایی که استراتژی‌های تعامل با مشتری همه‌کانالی قوی دارند، به طور متوسط ​​۸۹ درصد از مشتریان خود را حفظ می‌کنند. آن را با شرکت‌هایی با برنامه‌های چند کاناله ضعیف مقایسه کنید و نرخ نگهداری آنها فقط 33 درصد است. بازاریابی دیجیتال همچنان در حال تکامل است. برای مثال، تنوع روزافزون دستگاه‌های پوشیدنی در دسترس مصرف‌کنندگان، فرصت‌های جدیدی را برای بازاریابی برای آنها فراهم می‌کند. فوربس همچنین پیش‌بینی می‌کند که رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در فضای B2B محاوره‌ای خواهند شد، محتوای ویدیویی برای اهداف بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اصلاح می‌شود و بازاریابی ایمیلی حتی شخصی‌تر می‌شود.

نقش های بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ از طیف وسیعی از استراتژی‌ها برای دستیابی به مشتریانصنعت دیجیتال مارکتینگ چندین شغل و نقش مختلف را در بر می گیرد که هر کدام به مهارت ها و ویژگی های متضادی نیاز دارند – اگرچه برخی مکمل یکدیگر هستند. نقش های کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

سئو

مسئول بهینه سازی موتورهای جستجو، تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت ها، امتیازدهی در برابر رقبا، ایجاد یک استراتژی مبتنی بر داده برای بهبود رتبه بندی.

محتوا

شامل کپی رایترها برای ایجاد نسخه برای وب سایت ها و استراتژیست ها برای برنامه ریزی کمپین ها، تقویم وبلاگ ها و موارد دیگر.

رسانه های اجتماعی

نوشتن پست برای کانال های مختلف رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی و مدیریت یک تقویم، پاسخ به پاسخ های مشتریان.

PPC

مدیریت کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، که شامل نظارت بر بودجه و هزینه، پیگیری عملکرد و توصیه رویکردهای جدید است.



ادمین اینستاگرام



پکیج طلایی پکیج نقره ای پکیج برنزی شرح فعایت
عقد قرارداد رسمی و تضمین مالکیت پیج کارفرما
آنالیز کسب و کار
ارائه تقویم محتوایی
90 30 15 تعداد پست
60 60 15 تعداد استوری
استراتژی هشتگ گذاری صفحه
انتشار پست ها و استوری ها
ارائه گزارش از بازخورد پیج و پستها
تولید کپشنهای تعاملی
خدمات پاسخگویی دایرکتها و وکامنتها طی روزهای کاری
خدمات امنیت پیج با درج ایدی
طراحی زبان بصری رسانه کاور و قالب برای استوری و تم دار کردن پست ها
2 1 0 تعداد ویدئو مونتاژ در هر ماه
2 1 0 طراحی هایلایت استوری
6,000,000 4,500,000 3,000,000 (تومان)قیمت ماهانه